מאפשרים לחינוך להשתנות

 

למידה מבוססת פרויקטים היא משהו הטמון באופן טבעי בכל אחד מאיתנו. שיטה זו מחברת את הלמידה לחיי היום-יום וממצה את הפוטנציאל של כל תלמיד ותלמיד. עמותת תפוח מציעה תוכנית חינוכית-טכנולוגית המבוססת על שנים רבות של ניסיון אשר הופכת את בית הספר למוביל בתחום ה-PBL ואת הלמידה לחווייתית יותר.

 

איך זה עובד?
בינוי

הפיכת בית הספר למרחב הלימודי המיישם את עקרונות ה-PBL.  הקמת סביבות לימודיות ברחבי בית הספר, המאפשרות למידה באופנים ובתרחישים שונים ומציגות את תוצרי התלמידים.

היגוי

ייעוץ להנהלת בית הספר בניהול והובלת התהליך החינוכי.  קיום דיאלוג מתמשך עם הנהלת בית הספר, תוך הגדרת יעדים ברי השגה לטווח הקצר והארוך.

מיפוי

תכנון הנדבכים החינוכיים לגיבוש צוות מורים מוביל בבית הספר. הגדרת הצרכים הייחודיים של כל מורה המשתתף בתוכנית, הקניית עקרונות שיטת "למידה מבוססת פרויקטים" לצוות המורים ומתן תמיכה וייעוץ.

שינוי

יצירת סביבה בית ספרית המדברת "למידה מבוססת פרויקטים". היכרות עם מתודות וכלים מתוקשבים המסייעים ללמידה מבוססת פרויקטים. הגדרת תפקיד "מומחה פרויקטים" מקרב המורים וקיום אירועי שיא בית ספריים.

יחד עם הצוות המקצועי אנו מתכננים את השינוי, מתאימים אותו לצרכי בית הספר ומלווים את את המורים בתהליך. יחד אנו הופכים את בית הספר למרחב למידה הפורץ את גבולות הכתה ויחד - מורים, תלמידים והורים - בונים למידה מהנה ומשמעותית יותר, המכינה את התלמידים לחיים במאה ה-21.

 

   להכיר מקרוב את תכנית 

בואו לראות איך נראה החינוך העתידי! אתם מוזמנים לבוא למפגש חוויתי אשר ימחיש הלכה למעשה כיצד נראה בית ספר המיישם "למידה מבוססת פרויקטים". תפוח מפעילה כיום מספר בתי ספר המיישמים את שיטת                                     והופכים את החינוך למהנה, משמעותי ועדכני. לרישום ופרטים נוספים:

 

"זאת למידה הרבה יותר משמעותית, יותר מעניינת, מעודדת חקר, רב תחומית והמורה לא במרכז. התלמיד יותר אקטיבי". (מדריכה מחוזית במתמטיקה)

 

"אופן שאילת השאלות הכי סיקרן אותי. אפשר לעשות את זה יותר. איך לשאול שאלות שיעודדו פרויקט זה אחד הדברים שיכולים לגרום לכך שגם שאלה מספר לימוד אפשר להפוך לפרויקט". (גאולה סבר, מחוז חיפה)

 

"(למדנו) למשל שמתמטיקה היא כמו חידה ואם היא הייתה משהו קל אז זה לא היה מאתגר וכיפי. כל הרעיון הוא שצריך לחשוב וכשמגיעים לפתרון זה פיתוח ענקי. אם תלמיד לא יסתכל על הקושי אלא על החוויה שבדרך הוא יבין את זה". (יסמין יוגב, תל אביב)

PBLמסלול ה
PBLמסלול ה
PBLמסלול ה

נתיב הוראה ב "פרויקטים בוני למידה"

לחצו על התמונה להורדה

PBLמסלול ה
PBLמסלול ה
PBLמסלול ה

אודות

  • Facebook Social Icon
  • Twitter Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now